Us esperem diumenge a la 17a Mostra de Teatre de les Franqueses del Vallès.
Som-hi!
#victoria

Us esperem diumenge a la 17a Mostra de Teatre de les Franqueses del Vallès.
Som-hi!
#victoria

Dimecres, Club de lectura «Llegir el Teatre» amb el comentari de l’obra «Quan ens haguem torturat prou» organizat per la @bibliocastello
Divendres, lectura dramatitzada de @cascaiteatre amb «Un tal Quixot»
Diumenge, reprenem les funcions de «Victòria» al Festival dels Amateurs d’@ajuntamentlesfranqueses
Molt agraïts a n’en Joan Puigmal per l’acollida, a l’#ajuntamentsarriàdeter, i molt especialment al públic, sou fantàstics!!! Gràcies infinites.
