Dimecres farem una altra sessió del Club de Lectura «Llegir el teatre» per parlar de «Victòria» de Pau Miró

En aquesta ocasió serem a #Figueres a la @bibliotecadefigueres, tal com ens explica la @magadbr

No hi falteu!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Codi de seguretat * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.